Bramie.reismee.nl

Dag 15

Dag 15

Opnieuw was ik op,tijd wakker.
Gisteravond een heerlijk drankje gedronken, een echt slaapmutsje.
De koffers laten we in dit hotel achter. Ik heb het minimum van het minimum in mijn tas gepakt voor 1overnachting.
Lekker makkelijk.
Het was weer een lekker ontbijt, fruit en vruchtensap en allerlei broodjes en koffie en warme gerechten waarvan ik de naam niet meer weet.
Het is 8.45 en we zitten weer in de AirPort van Curitiba. Poeh modern zeg, dit vliegveld kwam ook als beste uit de nationale test .
Vannacht is de iPad niet opgeladen, dus heb ik weinig stroom.
Het vliegtuig waarmee wij moeten heeft vertraging. Een kwartier. Deze keer zijn niét alle stoelen bezet, ik zie zeker 5 leeg.
10.30 je moet geen haast hebben hier, want om 7 op en om 10.30 pas vliegen terwijl je op 5 min. Afstand zit van het vliegveld, ook dat went.
Goed geslapen, super hotel er is zelfs een föhn. Voor de laatste keer mijn haar hier gewassen? Het water ruikt naar chloor. Is dus niet te drinken.
Het opstijgen vind ik een feest.
We bekijken gelijk na het huren van de auto, het hotel en reserveren dan, het is even goedkoop als de vorige.
Vervolgens gaan we eten ff snel, dat kan in het park niet. Dat kan wel, maar dit is goedkoper en we blijven grunnegers, niet waar?
In een soort cafetaria.
Intussen maakt Jt zich klaar voor een wandeling in het park, dwz hoed op en insmeren.
Ik mag ook smeren.
Dan lopend naar de kassa,het is baie heet en ik wordt er bijna stoned van.
In het gebouw waar de kassa is is het lekker koel.
Nu moeten we met de bus, die ons naar het begin van het te lopen pad brengt. Dan gaan we langs allerlei treetjes en schuin omhoog lopende paden naar boven , het wordt steeds mooier, dat kun je zien aan de foto 's hoop ik .
We zijn om half twee in het park en we gaan er om 04.55 weer uit
Het is overweldigend wat mooi.

Reacties

Reacties

Saar. Kloosterman.

Leuk je verhalen te lezen.Nog fijne dagen en een voorspoedige reis naar Roon.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!