Bramie.reismee.nl

Dag 14us beekd

tjonge dat was vroeg opstaan vanmorgen half 4 dus en om half 5 in de taxi. We hadden teveel bagage voor 1 taxi dus dat werden er 2 de eerste ging door rood rijden de onze deed dat eerst niet, later wel. Ach ze weten precies wat het kan hebben denk ik .

we waren dus op tijd in de vertrekhal, zegt Taco opeens waar heb jij je paspoort, ik zei euh die hebben we toch niet nodig, dit is toch een national vlucht, wel nodig dus en ik wist werkelijk niet waar ik h' M had. In de hal. Beide koffers open m was nergens in, opeens stuit ik op mijn beurs, die gebruikte ik niet van wege, julliemwetennhet vast nog de criminaliteit enzo. Ja gelukkig daar zat ie in. Snel,de koffers weer dicht, ik zei de neksteun wil ik eigenlijk wel,gebruiken, goed, die werd eruit gelegd. We komen door de douane, ja ja willen ze in mijn koffertje kijken, de nieuwe, zeg maar. Vraagt de juf of ze er even in maf kijken want er zit volgens haar gas in, ik zei. Ja hoor dat mag, u vindt toch niets, maar jawel ze vond mij haarlak en dat mag niet in de hand bagage, weg haarlak. Toen zijn. We in een favela geweest, daar schrijf ik niet over.

vervolgens hebben,we het christus beeld bekeken, daarheen ik niet zoveel mee, maar het uitzicht, ohhh overweldigend

. In mijn bespaar idee over gewicht mee torsen had ik mijn camera en mijn video en d telefoon niet mee, Taco wel en die heeft mooie beelden gemaakt., we kwamen aapjes tegen toen we de trappen afliepen, ach ja het is ook een oerwoud rpwaar de berg van 800 mrt in staat, hij mocht niet gevoerd

daarna terug naar de stad er gegeten en naar het vliegveld om naar Curitiba te gaan, wow wat weer een prachtige vliegreis. Vervolgens hebben we Ivete ontmoet, die had ik gevraagd naar de vliegbasis te komen. Ik had Pindakaas met nootjes voor haar en wat money, ze is het zo waard om eens verwend te worden.

Nu zijn we in een ibis hotel, ik heb me heerlijk gedouched en na een alcoholische versnapering na zoveel,dagen, denk ik vast lekker te slapen, alhoewel de airconditioning erg lawaai maakt, ik zal de oordopjes dus maar weer gaan gebruiken..

lieve mensen, de missie is klaar, nu mogen we ons ff ontspannen, zin in!!

morgen 7 uur op het is nu 23.15 uur

liefs M

Reacties

Reacties

Krien

Ah mam! Wàt n belevenissen! Ik hou m'n adem in bij dat paspoort en die douane-controle. (Teveel National Geografic?)
U schrijft niet over de favela, dat raakt me natuurlijk en ik denk het te begrijpen.

Fijn ontspannen maar lieve mama!!

Menne

Wat een belevenis! We hebben een uitstekende indruk gekregen en kijken uit naar de verhalen die nog zullen volgen. Dank voor het mee mogen lezen. Tot gauw.

didy

geniet van de laatste dagen!
wie veel reist kan veel verhalen, dat blijkt maar weer!

didy

en van harte gefeli met je kleinkind!

Klaas

Ha die ma! Aan alles komt een eind, maar daarna ook weer een nieuw begin. Nog ff releksen daar! veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!