Bramie.reismee.nl

Dag 11

redelijk op tijd vertrokken, na 200 km zijn we op de plek waar we worden verwacht, tenminste daar ga je vanuit, na vele handen vol mispels te hebben gegeten komt de pastor aangesmeerd, daarna nog 2 leden van de kerkenraad.

we horen hun verhaal aan en maken onze rapportage, dan weer 200 km en de volgende bijeenkomst staat ons te wachten, erg leuk, Canela daar hebben wij uit Roden contact mee. De pastors zijn eigenlijk stuk voor stuk gedreven mensen, zeer sociaal.

het feit dat er een vrouw mee is gekomen, die ook nog vragen sel't en daarvan notitie maakt is nieuw voor hen. De vrouwen hier zijn reuze enthousiast om mij te zien en t spreken.

na het gesprek gaan we even in een soort Bakkerswinkel staande een kop koffie drinken.

daarna zijn we vrij, geen verplichtingen meer. AH lekker, we gaan de stad Gramado in en daar hebben we chocola gekocht door Zwitsers gemaakt dus op hun manier, het is smoordronken in de winkel. Er boven is een soort restaurant daar nemen we op aanraden van de verkoper een plasticbakje, daarin komt fruit,vers en dan ijs daarop warme chocolade saus, oooohhh wat een traktatie, nog wat winkels ingelopen, mooie schoenen zeg.

dan op naar ons logeer adres, 125 km verderop, daar woont onze begeleider, hier blijven we 3 nachten, heerlijk. Lekker bed, kun je wel met 4 man inslapen.

moegen vroeg gaan we met een ouderling de omgeving verkennen en om 3 uur moeten we terug zijn voor de volgende meeting in farapihou, ik weet niet of ik de naam goed schrijf.

ik stop wreven mee, want ik moet mijn koffer nakijken bijna de helft van de kleding heb ik niet hoeven gebruiken en dat laat ik maar achter denk ik, want met al die presentjes die we krijgen komen we met ruimte tekort te zitten.

Het is hier heerlijk Nederlands weer op dit moment, dus al die leggings enzo zijn niet nodig geweest. Groeten M

Reacties

Reacties

Krien

Hee mam! Deze vond ik tot nu toe het leukste verhaal!
Of ik een beetje mee kijk, wat sowieso een beetje zo voelt.
Ik vind het knap en waardeer het zeer dat u steeds ruimte hiervoor maakt! Dank!

In liefde, joen twaide

Ineke

O zaligheid niet af te meten!

Gerhard

Met dat bed is spreekwoordelijk verwacht ik.
U word hier ook erg gewaardeerd mam!
Een fijne tijd nog.
Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!