Bramie.reismee.nl

`dag 10

goede morgen,

vandaag hebben we weer een lange reisdag gehad,, we zagen zoveel dingen, nu gingen we de bergen weer in, zo raar rijdt je op ik weet wel niet hoe op ik weet niet hoe veel ANP en heb je een hele bergketen om je heen, toch zie je watervlakten en rijstvelden, tabaksplanten en het groeit en gedijt, die tabaksplanten staan in de akker zoals wij aardappelen op de akker hebben staan. op dit moment kan ik ff geen foto's uploaden, gisteravond zijn we bezig geweest voor het eerste regioblad van Drenthe mission, dat was een heel karwei, want lang niet alle foto's zijn geschikt om in het blad afgedrukt te worden en vandaag is de deadline. nu moeten we eigenlijk ontbijten want om half negen worden we weer opehaald, we gaan naar een of ander bedrijf en daarna naar Cnela waar wij als rodenaren aan verbonden zijn. ik heb zoveel verhalen in mijn hoofd, ik hoop het straks bij jullie te kunnen spuien.

Wat een Feest om te horen dat Harko en Enna een zoontje hebben, wat een vondst die naam, ik ben God dankbaar dat alles goed is verlopen. Vannacht zag ik dat hij gebeld had, het was hier 1 uur, toen heb ik toch maar ff terug gebeld, wat een idee hij vanuit het ZH in Drachten en ik hier in Br. op mijn bed, een heerlijk bed rouwens en weer een zeerluxe huis.

ik vindt het een raar idee dat ik de nieuwe kleinzoon pas volgende week kan gaan zien, het liefst vloog ik ff heen en weer om Enna en Dirko en Harko Margriet te gaan feliciteren.o,o, ik wordt geroepen en de koffer is nog niet dicht.

lieve allemaal lieve groet, M

Reacties

Reacties

inge

Gefeliciteerd allereerst.

wat een geweldig verhaal dit weer! man...wat zul jij bij moeten komen wanneer je weer thuis bent

Menno

Hee Oma, hartelijk gefeliciteerd !

Krien

Lieve Oma, gefeliciteerd met de geboorte van Dirko! Ik vond t ook erg mooi.
Fijn dat jullie elkaar hebben gesproken. Over n week is t jonkie ook nog wel baby hoor mam.

Mooi verhaal weer gedeeld, fijn dat er nòg meer is.

Liefs!!

Saar

Gefeliciteerd met je kleinzoon.De eerste keer vanuit zo"N ver land de melding een kleinzoon geboren!Veel sterkte bij al je werk.

Sylvia

Gefeliciteerd met je kleinzoon en ik geniet van je verhalen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!