Bramie.reismee.nl

dag 8

goede morgen,

ik hoorde net dat de Pastor van deze gemeente, Sao Borja, ons iets moois wil laten zien, daarvoor gaan we de grens over naar Argentinie.

ik ben er helemaal klaar voor. vanmorgen werd het water van de douche niet warm en ik wilde mijn haar wassen, dat werd dus een frisse boel. we hebben vanmorgen fruit gegeten, ik was de maaltijd van gisteravond nog nie vergeten.

we sliepen in een hotel en ik was aan de voorkant gestationeerd, man, man Greet zei het al stadsgeluiden .......op jouw aanraden Greet heb ik dus oordopjes meegenomen en gebruikt, toen was het goed te doen.

de zon schijnt, maar het is hier erg l\koud zegt men. pffff 10 graden wat is daar erg aan voor hollandse begrippen.

ik weet niet of ik nog weer in de gelegeheid ben, want we gaan vandaag naar Uruguiana.

fijne dag allemaal en Gods zegen toegewenst

we hebben een reuze tolk zeg, volgens mij geniet hij minstens zo erg als wij.

mieke

Reacties

Reacties

Krien

Ha Mamsie/Oma,
Waarom u niet met Menno bent, is hier de vraag. Dat is toch omdat u zendingswerk doet en Menno niet?

Fijn hè, oordopjes?!

Off line zijn is vast ook fijn, maar denk er aan: wij zijn er gewoon nog hoor, :)

Hele fijne dagen wensen we u!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!