Bramie.reismee.nl

Dag 7

goede morgen allemaal,

wat gebeurt er veel in zo korte tijd. Het verbaasd me dat jullie eigenlijk allemaal héél ver van me afstaan op dit moment, ik moet af en toe heel goed nadenken waar ik ben, wie ik ben.

de dag begon erg vroeg in het gasthuis ging om 6 uur een alarm af, niemand reageerde er op, wel wat doe je dan als enige vrouw?.......juist kijken wat er aan de hand is.

nou niks dus, ik heb het alarm uit gedaan, maar mijn slaap,was ook geweken, dus douchen en me bezig houden met het uploaden enzo. Ik geloof niet dat ik in de wieg ben gelegd voor deze technische zake, gelukkig is Taco er dan om me bij te springen, EN .... Hij zucht er niets bij.

We waren op de afgesproken tijd ingepakt en klaar. We hebben 20 min . Gewacht op de pastor, er werd gegeten in een broodjes huis, ik heb er een foto van, maar die komt vandaag niet meet op de blog. Toen gingen we op pad. Na ong. 150 km zijn we wat gaan eten, heeft onze begeleider de sleutels van de kerk nog in zijn zak, weten jullie hoe dat probleem werd opgelost?...... Wel er werd een pakje gemaakt van de sleutels bij de volgende pastor waar we aangekomen waren, dit pakje wordt afgegeven aan de buschauffeur die de tocht naar Sante Maria doet en de eigenaar van het pakje haalt het van de bushalte, kan het gemakkelijker? het is wel ruim 300 km, die overbrug je hier niet 1 2 3

ik hoop,dat de video die ik had bedacht te sturen ook werkelijk wordt geüpload,

voor eerst ga ik,maar slapen. Liefs M

Reacties

Reacties

roely

Tja Mieke, shit (sorry) happens? goed gespeld?, en het werd opgelost, op Braziliaanse wijze. Ik begrijp dat er veel gereisd en gegeten word, maar dat er zich weinig concreets opdoet, dat zit hem in de kilometers en kilogrammen en de warmte. Ga moedig voorwaarts zuster, je zult vast nog mooiere dingen beleven, kus

roely

er is een t te weinig, kan het niet meer verbeteren.

Krien

Mam, ik begrijp goed dat we er daar niet zoveel toe doen(grijns), maar ik zal u even helpen herinneren: u bent gewoon ons moeder, u heeft 8 kinderen, best een boel kleinkinderen, 9 broers en zussen en u woont in Roden. U bent getrouwd met Menno en u bent nogal gepassioneerd in uw werk. En hoewel breed georiënteerd, u komt wel weer terug bij ons in Nederland.

Prachtig, uw verhalen. Ik wil ook een presentatie met veel details!!

Liefde gewenst!

Greet

Bijzonder allemaal. Hou vol!

Ineke

Wat heerlijk dat je alle sores niet zelf hoeft op te lossen en gewoon mag genieten van alles wat je ziet en hoort. Ik kan me voorstellen dat je inmiddels in het engels denkt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!