Bramie.reismee.nl

dag 5

dag allemaal,

het begint te wennen om in de belangstelling te staan. vanmorgen hebben we Santo Angelo bekeken en daarna uiteraard weer heerlijk gegeten. daarna is de auto ingepakt, een aantal gemeenteleden waren gekomen om ons uit te zwaaien. De motor draait en de mensen komen voor de laatste keer snel naar de auto gelopen, ze steken ons een hand toe, we vormen een kring en de pastor bidt met ons midden op straat, verkeer dat langs ons heen dendert, het geeft zo'n gevoel van verbondenheid. Geweldig.

we zijn om 3.15 In Cruz alta 85km verder. We hebben een poos de camcorder op het dashbord gezet, is erg leuk om terug te zien, denk ik.

de pastor verteld ons van de geschiedenis van zijn gemeente, dan eten we iets, lekker zoet. en de koffie is weer geweldig, nog beter dan de koffie uit Saar haar nieuwste apparaat, het wordt trouwens met de hand gezet.

om 19.30 u. gaan we de 2e locatie bekijken, en dan is er een ontmoeting met de jongeren uit de gemeente, een korte bijbelstudie en daarna veel met elkaar praten, er is een jochie van 13 die engels heeft geleerd op school, het is prachtig. tot morgen en een goede zondag.

m

Menno

Nou, thuis krijg je toch ook wel eens wat aandacht ?

Saar.

Verschil van koffie bedoel ik.God wereldwijd ervaren in je medechristenen is gaaf.

Gerrit en Alida

Leuk om te lezen Mieke! Fijne tijd nog daar!