Bramie.reismee.nl

Dag 2

lieve allemaal

Ook vandaag was het een reizige dag. Om 10 uur Z-Amerikaanse tijd werden we opgehaald, om aan een reis te beginnen van 450 km per auto. We hebben enige stops gemaakt, waar we genoten hebben van allerlei Braziliaanse heerlijkheden.

Mooie natuur gezien, bloeiende bomen. We moeste de bergen in en dat merkte je weer aan de oren. Water uit de kraan kun je hier niet drinken, dat is dus kopen. De koffie is hier heerlijk alleen moet je erop letten ongezoete te vragen, want ze mikken er zoveel suiker in!!!

om ong. 5 uur waren we in Erechim, kennis gemaakt met de predikant en daarna naar het gastgezin waar we gingen eten. Om 7 uur naar de kerk voor een bijbelstudie, daarna hebben we 2 jonge mannen geïnterviewd over wanneer zij met het geloof geconfronteerd waren geworden, of dit hun leven had veranderd en of ze hun geloof ook deelden. Zij waren erg openhartig en dat vond ik ontroerend.

nu zijn we weer in het gastgezin om er te gaan slapen. Morgen om 9 uur worden we weer opgehaald om een hier rond te rijden en op den duur naar IJUI te gaan voor de instituering.

lieve mensen, tot morgen!

Krien

Alienke moet naar Brazilië mam! Lekkere koffie...
Dank voor uw verhaal, tot morgen.
Met liefde!

Menno

Was ik nou maar meegegaan, maar daar hebben ze geen appelmeisjes?! Moi

Gerhard

Hallo mam,
Wat gaaf mee te kunnen reizen op deze manier!
Gaaf dat we ook zo ver weg broers en zussen hebben!
Een gezegende tijd met elkaar.

Liefs

Greet

Bedankt voor het verhaal. Gek idee hoor dat u zover weg bent. Mooi werk! Ik zou best iets meer details willen horen zoals we ook vqn u gewend zijn zeg maar....:

Menno

Indrukwekkend. Straks wil je nog emigreren.

didy

Ha zus, je reist heel wat af en het gaat minder snel dan in Europa! Neem recepten mee van de Braziliaanse keuken, indien mogelijk haha, want dit valt buiten je opdracht!!
smok smok!!

Roely

Lekker Mieke om zo " bereisd " te worden, zoveel indrukken op te doen, sterkte .