Bramie.reismee.nl

Dag 17

Dag 17

Zo zeg, voor de eerste keer dat de wekker me wekte, het was toen 8 uur. Ik ga me thuis voelen in Brasil.....
Maar vandaag terug.
Het regent, ook dat is Braziliaans.
Het inchecken gaat snel.
We hebben nog ff tijd om wat te snuffelen. En Ja ik vind nog een leuke armband, zoals ik de Br. Dames heb zien dragen, goudkleurig, maar och zo nep, toch vind ik het mooi en JT pingelt nog wat en krijgt het voor elkaar.
Dan boarding, wel, ook dat gaat super, volgens mij vertrekken we binnen de tijd.
Naast mij zitten een Braziliaanse man en vrouw, beide met een rozenkrans in hun hand.
Als we boven de wolken komen schijnt de zon.
Mijn plek is zgn. Bij het raam, maar er is geen raam en de mw. Die voor mij zit heeft een geweldige haardos, die het voor/zijaanzicht voor mij drastisch belemmert, voor en na kan ik iets waarnemen tussen d'r haren door.
Het is fijn om weer naar huis te gaan, temeer daar ik de indruk heb dat de missie is geslaagd en dat de natuur mij nog es te meer duidelijk maakte, hoe klein wij mensen zijn.
Van de mw. Die naast me zit, krijg ik een bonbon die goed aan de maat is, past goed bij haar en haar partner. Het is mij opgevallen dat er niet zoveel verschillig in de maten van de mensen hier in Br. en bij ons, vele overgewichten maar ook slanke meiden en dames. Mijn leeftijds genoten zijn in meerderheid stevig. Maar wat wil je ook met de keuken hier, de mannen buiken hier ook prima. Ook hier fitness centra
We krijgen water en dezelfde zoutjes, zeker een deal,met de fabrikant????
We landen om 11.30 in Rio nu wachten tot de vlucht
Naar A'dam oef, het is hier warm en de zo'n schijnt weer. Het uitstappen duurt ff.
We gaan naar de bovenste verdieping van de AirPort en daar is het koel, intussen is mistig geworden.
Zopas hebben we een poosje buiten gestaan. De koffers zijn weg. De allerlaatste maaltijd hier.
Het zit erop en we komen eraan.
Tot snel.
M

Reacties

Reacties

Greet

Welkom thuis

Krien

Fijn dat u weer heel en al richting huis gaat mams! En ook dat u daar wel zin in hebt... ????

Krien

De vraagtekens zijn n hartje op mijn toetsenbord hoor mam, waarvan akte hè? Dat u niet denkt dat ik twijfel aan uw zin om naar huis te komen.

Johanna

Tot morgen! Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen :)

Mieke

Leuk mensen, dank voor jullie support.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!