Bramie.reismee.nl

Dag 13

zo onze laatste zondag hier in Brazilie, vanmorgen werde we naar Grvatai gebracht, daar is een contact depte nog niet hadden gesproken.

dat was gezellig, er waren een aantal mensen gekomen, waarmee wij een gesprek hadden, het valt ons steeds weer op, hoe vrijmoedig deze mensen spreken over hun geloof.

gaarna gingen we naar Porte aleger terug en ik heb tapioca koeken leren bakken bij Sylvana en meel mee gekregen. De vorige keer had Taco meel meegekregen, maar dat was niets geworden, nu mag ik het mee en ik zal proberen er iets van te brouwen samen met Taco, dus Jannet, je bent vast gewaarschuwd.

we waren vroeg weer op ons logeer adres en ik ben ff gaan pitten, daarna heb ik de koffer herzien en mijn nieuwe koffer ingericht, ik denk dat het een stuk gemakkelijke zal,gaan, wel ben ik bang voor extra betalen, maar dat zij dan maar zo.

om 6 uur hadden we nog een dienst . Daana nog 2 interviews en klaar is Kees. Het is nu nog aan de vroege kant maar morgen moeten we om 04.30 het huis uit naar het vliegveld, voor een bezoek aan het kinder tehuis, in Rio de Janeiro, dus slapen maar.

tot morgen hoop ik

liefs M

Reacties

Reacties

Krien

Ha mam,
Mooi verhaal!
Geinig dat u het teveel aan kleding achterlaat. Petra deed dat ook in Nepal.
Mag je eigenlijk meel/voedingsmiddelen mee terug nemen, op reis? Nou ja, snapt u?

Ik ben erg benieuwd naar uw ervaring in het kindertehuis!

Lieve groet!

Johanna

Hee Mieke,
Wat leuk om jou verhalen te lezen naast die van mn vader.
Heel erg veel plezier en succes de komende dagen en tot vrijdag op schiphol.
Groetjes Johanna

Mieke

Ha Krien We hopen erop dat de douane het niet ziet, anders zien we het wel. Achterlaten kan altijd nog.
Ha Johanna, wat lijkt het nog ver weg vrijdag en Schiphol. De koffer heb ik dicht kunnen krijgen en je Vader is een prima reisgenoot, ik hoop dat jij ook nog eens met hem hier naar toe kan komen. M

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!